Utmärkelser

ISO-certifiering

Språkservice var bland de första tolkförmedlingarna i Sverige att certifieras enligt kvalitetsstandarden ISO 9001:2000 och den första att uppgraderas till ISO 9001:2008 enligt www.certifiering.nu

Språkservice har alltid arbetat med kvalitet och kundfokus och har i ISO9001 hittat ett utmärkt verktyg för detta. Certifieringen innebär att en oberoende och utomstående part intygar och bevakar att vi uppfyller kraven i kvalitetsstandarden och står som garant för att vi har ett effektivt och målinriktat kvalitets- och förbättringsarbete.

9001-2008-black -TM

Sigill utfärdat av UC AB

UC är Sveriges ledande affärs- och kreditupplysningsföretag. Med hjälp av marknadens mest kompletta kreditupplysningar, unika analyser och effektiva lösningar kan våra kunder fatta säkra affärsbeslut. UC:s tjänster används som underlag till miljontals beslut av såväl små som stora företag inom många olika branscher, offentlig sektor och av privatpersoner. UC ägs av de svenska affärsbankerna och våra cirka 250 medarbetare finns i Stockholm, Göteborg och Malmö.

Språkservice innehar högsta kreditvärdighet enligt Soliditet

Soliditet är Nordens ledande leverantör av kredit- och affärsinformation.

Vi är ett kreditvärdigt företag enligt Soliditets värderingssystem som baserar sig på en mängd olika beslutsregler. Denna uppgift är alltid aktuell, informationen uppdateras dagligen via Soliditets databas.

Branschorganet Common Sense Advisory har i juni 2016 genomfört sin världsomfattande ranking. Språkservice Sverige AB fortsätter att klättra och är nu världens 21:a största språkföretag.

CSA_Logo _125_2016

Språkservice, ett av Sveriges Gasellföretag

Ett Gasellföretag bidrar med att skapa nya jobb i Sverige och har
under de senaste tre åren minst fördubblat sin omsättning.

Gasell _vinnare -2011_small